Малки и средни български производители с доказано качествена стока успяха да продадат продукти за 3 млн. лв. само за една седмица в 19 държави. Това стана възможно в рамките на 6989 магазина LIDL. Те организираха в цяла Европа Балканска седмица, като селекцията на българското участие беше осъществена от нашия клон на гиганта. Поради големия успех ще има още повече родни производители в Балканската седмица през 2018 г.
Освен кампаниите, вече имаме производители, които трайно присъстват на европейските пазари, като лидер е биволската луканка, която се радва на страхотен прием в Германия и Ирландия и дори е включена в DeLuxe селекцията на веригата, а от Коледа тя влиза в обектите в още 5 държави. В същото време нови територии завоюват и винарите ни. Те влязоха в магазините LIDL на Великобритания, Полша, Словакия и Румъния. Един от най-елитните ни средни производители за седмица продаде годишния си обем на нашия пазар. Общото количество бутилки, пласирани в акцията Винен туризъм е 131 000 от 7 изби.
Супер ръстове, особено при млечните продукти, където достига до 3 пъти, има и покрай некампанийната инициатива Родна стряха – бранд на веригата за качествени родни продукти от малки и средни производители.
„С над 40% от доставчиците работим от старта си през 2010 г.”, подчерта главният изпълнителен директор на LIDL за България Милена Драгийска. Те минават през тежки одити за качество и възможностите за изпълняване на обеми поръчки. Най-добрите биват предлагани на магазините от веригата в другите 27 държави, където тя е настанена, и вече над 20 родни производители трайно изнасят на 14 чуждестранни пазара, благодарение на това.
Пред 19 минути Милена Драгийска коментира двете най-актуални теми, свързани с цените през 2018 г. Според нея с ръста на заплатите и икономиката е нормално да отбележим покачване на нивата тази година в рамките на 2-3 процента, което може да се очаква и през следващата. Шефката на втората по продажби верига у нас не очаква въвеждането на толтакси за камионите, чрез които фирмата внася и изнася, да се отрази в повишаване на цените в магазините й, въпреки че тази дейност е аутсорсната. Причината е поделянето на стоките в два логистични центъра, което улеснява и прави по-евтин достъпа до клиентите.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
Делът на еврото в глобалните ...
бТВ Синема 21 април 21:00ч.
Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Ли Карл Мьорк Фарес Фарес Assad Соня Рихтер Мерит
Блондинка опитва да постъпи на работа в полицията.
Възрастният шеф в полицията я поглежда и пита:
- Ще ви задам няколко въпроса. Колко е две по две?
- Ъъъъ, четири.
- Добре. Корен квадратен от 100?
- Ами, десет!
- Отлично. Кой е убил Ботев?
Блондинката замълчава.
- Не знам, - накрая казала тя.
- Добре, помислете и елате утре
Блондинката се обажда на приятелка. Тя я пита:
- Взеха ли те на работа?
- Не само, че ме взеха, но вече ми поръчаха и разследване на убийство!