Първият ритейл парк на Kaufland беше открит в гр. Сандански. На паркинга на магазина врати отвориха за пръв път в града PEPCO, Mat Star и българските аптеки „Витания“. Общата търговска площ на парка надхвърля 5 000 кв. м., а инвестицията във външната ритейл зона възлиза на над 2 млн. лв. С него веригата разширява микса от услуги и продукти, които предлага на своите клиенти и допълва разположените в хипермаркета Inmedio, Change и EasyPay.
Новата търговска зона е част от One Stop Shopping концепцията на веригата в отговор на търсенето на потребителите да пазаруват всичко на едно място. Последните години ритейлърът оптимизира търговските си площи, предоставяйки възможност на различни бизнеси да партнират с Kaufland. По този начин веригата повишава качеството на клиентското изживяване и подкрепя множество бизнеси за стоки и услуги.
„Ние продължаваме да развиваме индивидуалния подход към клиентите си, изследваме техните интереси и нагласи, като се стараем да им предлагаме услуги и стоки максимално близки до тях. Постепенно всеки един от филиалите ни изгражда своя собствена идентичност, съобразена с интересите на хората, които живеят в съответния район или град.
Магазинът ни в Сандански е първият, чийто паркинг се превръща в мини ритейл зона. Вярваме, че с нашите нови партньори – Mat Star, PEPCO и българските аптеки „Витания“ ще предоставим възможност за още по-пълноценно, бързо и качествено пазаруване за цялото семейство, каквато е целта и на нашата One Stop Shopping концепция“, отбеляза Петър Пекалиев, ръководител „Централно управление на недвижимостите“ в Kaufland България.
Към момента вътре в хипермаркетите на Kaufland, както и на територията на паркингите им, броят на търговските обекти надвишава 500, като общата инвестиция на ритейлъра за последните 2 години е над 40 млн. лв. 46 са браншовете, които са представени във всички 63 хипермаркета в страната - oт аптеки и мecтa зa плaщaнe нa битoви сметки, пpeз cпeциaлизиpaни мaгaзини зa дoмaшни любимци, дpoгepии, мaгaзини зa oбувки и мecтa зa xpaнeне. През 2023 г. компанията планира да превърне още 13 свои хипермаркета в места не само за пазаруване, но и в социални центрове за цялото семейство.
Точно преди седмица компанията даде старт и на друго интересно партньорство – със създателите на кулинарната екоконцепция Quartal. Специално за ритейлъра те разработиха новия Quartal Station, който съчетава многообразие от вкусове, устойчивост на средата и атрактивна атмосфера. Всеки от обектите за хранене е мини арт инсталация, като отделните павилиони са изградени от рециклирани корабни контейнери, опаковани с мембрана и са подсветени с различен цвят, който допринася за уникалната атмосфера. Рециклирането на вече използвани контейнери е запазена марка на кулинарните паркове на Quartal и е изцяло в унисон с политиката на Kaufland България за устойчиво развитие на градската среда.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
МВР съобщава, че от 9 май до 10 юни 2024 г. ще ...
бТВ Синема 12 май 21:00ч.
Режисьор: Кристоффер Бо
В ролите: Фанни Борнедал Nete Фарес Фарес Assad Елиот Кросе Хове Curt Wad Николай Ли Карл Мьорк