26.11.2019 17:21

Пощенска банка открива банкови клонове от ново поколение

Видян 932 пъти | Коментари 0
Гласували 0 рейтинг: 0.0000
01/05
много слаба слаба добра много добра страхотна

С иновативно събитие, което се проведе едновременно в три локации, Пощенска банка официално откри пилотните си три дигитални офиса от ново поколение. След успешното си оперативно обединение с Банка Пиреос България, което приключи миналата седмица, Пощенска банка поставя началото на процес по цялостна трансформация на своята още по-широка клонова мрежа.


Концепцията на новите офиси е подчинена на стремежа за отлично потребителско изживяване в контакта с институцията. Тя съчетава, от една страна, обособяване на зони за самообслужване, в които клиентите могат сами да извършват бързо и лесно различни операции, а от друга – залага на по-отворен, уютен и модерен интериор. Новата концепция за офисите на Пощенска банка отговаря на очакванията на съвременните потребители за повече бързина и удобство в банковото обслужване и възможност за по-обстойна лична консултация с банков експерт, който може да предложи конкретно финансово решение.


Първите три центъра на банката от новия тип се намират в София – в Paradise Center, в The Mall и на ул. „Бели Дунав“. Те бяха открити едновременно от трима топ мениджъри на Пощенска банка – Петя Димитрова, главен изпълнителен директор и председател на УС, Димитър Шумаров, изпълнителен директор, главен финансов директор и член на УС, и Асен Ягодин, изпълнителен директор и член на УС. Интерактивна инсталация на декоративно дърво, което „оживя“ по време на събитието с помощта на специално създаден 3D мапинг, представи символично синергията между технологиите и грижата за природата, заложена във философията за развитие на Пощенска банка.


„След обединението с Банка Пиреос Пощенска банка вече е още по-голяма, по-силна и по-динамична институция, която затвърди позицията си на системен участник на пазара и на компания с иновативен дух, която не просто следва тенденциите, а ги създава. Клоновата ни мрежа стана по-широка и започваме да я трансформираме, за да постигнем още по-добро клиентско изживяване, което е основният ни приоритет. С новите си дигитални клонове надграждаме добрите практики на Пощенска банка по отношение на обслужването и осигуряването на отлично потребителско изживяване в контакта с нас, за което само преди седмица бяхме отличени със злато в един от най-престижните европейски конкурси в банковия сектор - The Retail Banking: Europe 2019 Awards.“, заяви Петя Димитрова, главен изпълнителен директор и председател на УС на Пощенска банка.



Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com
реклама

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

.