19.09.2020 19:39

Европа отразява корупцията безплатно

Видян 2234 пъти | Коментари 3
Гласували 2 рейтинг: 5.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна


Европейките медии опровергаха депутата от Тома Биков, който прозря ангажирани репортажи срещу Борисов, пише брюкселският сайт Euractiv. Припомняме, че в петък той обяви, че критичните спрямо правителството на Бойко Борисов публикации, появили се напоследък в много западни медии, са “платени от българи”.  Депутатът отправи обвиненията в предаването Още от деня с водещ Поли Златарева. Тя изрази учудване от твърдението му, на което той репликира, че подобна “услуга” не струвала особено скъпо.


Euractiv се свърза с въпросните медии, които категорично отрекоха не само твърдението, но и подчертаха, че подобни практики са им чужди. След като сайтът изпрати имейли до редакциите на DW, Der Spiegel, BBC, The Guardian, Euronews, Politico,The Observer , започнаха да валят опровержения. Редакциите подчертават, че не приемат външно заплащане, за да информират читателите и зрителите си, защото това би било грубо нарушение на професионалните им задължения и на журналистическата етика.


Напомняме, че след началото на протестите у нас, в западните медии излязоха много статии за случващото се в България, в които почти всички, с изключение на испанския ABC (вестникът на носталгиите по фашисткия диктатор Франко) са критични към управлението на Борисов. Според медийни специалисти съществено е, че пресата в Германия, която досега си е затваряла очите за управлението на ГЕРБ, сега е в авангарда на критиките, начело с най-големите тв ARD и ZDF.



Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

Свързани новини

реклама

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

.