11.08.2011 13:15

Нестле България опровергава слухове за бебешките храни

Видян 5341 пъти | Коментари 0
Гласували 3 рейтинг: 5.0000
Нестле България излезе с официална позиция за бебешките храни
много слаба слаба добра много добра страхотна

В последните няколко дни в интернет пространството и особено в социалната мрежа Фейсбук се разпространява слух със следното съдържание "СПЕШНО! За всички родители, Nestle иска от всички да се върнат всички бебешки храни с вкус на банан, чийто срок на годност изтича през 2012, защото те могат да съдържат СТЪКЛО. Моля, копирайте това на стената си за безопасността на всички бебета. Бар код 7613033089 73, дори ако не сте родител, моля помогнете. Бихте могли да помогнете за спасяването на децата!".


 


Във връзка със зачестилите запитвания и нарастващото безпокойство сред потребителите, Нестле излезе с официално опровержение:


На 29 юни 2011 г, "Нестле Франция" доброволно изтегли от пазара една партида (номер L 10980295) от Nestlé P’tit Pot Recette Banana – продукт за бебета, предлаган в стъклено бурканче. Конкретната партида от продукта беше изтеглена като превантивна мярка, след като с "Нестле" се свърза потребител, който е намерил стъкло в бурканчето.


Компанията незабавно взе всички необходими мерки, за да установи причината за този инцидент в тясно сътрудничество с местните власти. Изводът от разследването е, че това е изолиран случай и касае само едно бурканче.


Партидата от продукта се е продавала само във Франция и продуктът не е бил предлаган в България.


 Сигурността и качеството на продуктите са неоспорим приоритет за компанията. Нестле искрено се извинява на потребителите и клиентите си за неудобството, причинено от това доброволно изтегляне.


 


Според рекламни спецове причината за вирусния ефект на този слух може да се търси в т.нар. Черен ПиАр от страна на конкуренцията. Струва си да се отбележи, че социалните мрежи все по-често се оказват подходяща среда за измами, скрита реклама и кражба на лична информация.



Етикети
,
Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

Свързани новини

реклама

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

.