31.08.2016 15:20

Ремонтът в тунел Витиня приключва през пролетта, надява се Павлова

Видян 830 пъти | Коментари 0
Гласували 0 рейтинг: 0.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна

Състоянието, в което са тунелите ни и в случая „Витиня” е изключително тежко. Това е съоръжение, което е на повече от 32 години, а всъщност почти още толкова не е ремонтирано. Това каза министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова след инспекцията на ремонтните дейности в тунел „Витиня” на автомагистрала „Хемус”, предаде „Фокус”.


 Работата по съоръжението е много сериозна, а и след инцидента, който се случи и това, което се видя е, че облицовките, които са без арматура, които са запълвани с вестници – едно много различно строителство, неотговарящо на съвременните норми за безопасност”, коментира Павлова.


 По думите й след започването на ремонтните дейности се е оказало, че като времетраене и като допълнителни дейности нещата трябва да бъдат много по-големи като обем. „Трябва да се направят изолациите, допълнително облицовки, да се работи по отношение на много повече дейности,свързани с отводняването, което ще даде възможност да се предотвратят течовете, да се направи ремонт да осветление и да се вземат всички мерки, свързани с вентилирането. Всичко това ще отнеме повече време и затова срокът, който имаме няма да може да бъде в тези съкратени варианти, защото беше при много по-малък обхват на дейността”, каза министър Павлова. „Надявам се, че през пролетта на следващата година ще можем да сме го завършили изцяло. Ако направим всички тези съпътстващи дейности те ще касаят и допълнително финансиране”, уточни Павлова. Тя обясни, че след приключването на ремонтите на тунелите по автомагистрала „Хемус” това, което ще остане като приоритет за следващата година са т. нар. „железни съоръжения” – при км 35 на „Хемус” и при село Потоп. „След това ще можем да кажем, че сме напълно подновили и привели в нормални условия АМ „Хемус”, която е в много тежко състояние”, подчерта Лиляна Павлова. Тя призова за търпение от страна на водачите. До края на ремонта във „Витиня” движението ще продължи да се извършва двупосочно в тръбата за София.


Ремонтът в тръбата за Варна на най-дългият тунел у нас „Витиня”– 1 195 м, стартира на 27 юни. По първоначална информация се очакваше той да приключи до месец декември 2016 г. Ремонтът включва възстановяване и усилване на тунелната облицовка, хидроизолация, обновяване на пътната настилка, на електрическата и вентилационната инсталация, ново LED осветление, системи за видеонаблюдение и пожароизвестяване. 



Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com
реклама

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !